Комуникабельные люди могут купить телефон запорожье на свой выбор. Главное выбрать модель. Ведь она должна соответствовать всем требованиям. А так же - удовлетворять потребности полноценного пребывания на связи.
Raw-файл. Як він виглядає?
Відомо, що система сприйняття людини нелінійна. Незначне збільшення сили світла в темних областях викликає значне збільшення сприйняття яскравості. І навпаки, істотне збільшення сили світла в яскравих областях око сприймає неістотно.
Схожим чином влаштовані всі почуття сприйняття людини. Саме завдяки цьому ми чуємо дрібні шелести в тиші (в області низьких сигналів) і не глухнемо, піднімаючись по трапу літака з працюючими двигунами. Саме тому ми здатні відчувати легке торкання пір'їнки до шкіри і одночасно не кривитися від болю при міцному дружньому рукостисканні (залишимо поки осторонь рукостискання Миколи Валуєва). За рахунок нелінійного сприйняття наші органи відчуттів здатні сприймати величезні діапазони впливу. З точки зору яскравості наше око здатне читати текст на аркуші, освітленому місячним і сонячним світлом, хоча їх фізична яскравість при цьому відрізняється приблизно в 1 мільйон разів!
Важливо розуміти, що для адекватного сприйняття сцени людиною вона повинна бути відтворена лінійно - точно так само, як вона «відтворюється» в реальному житті. У той час як будь-яке середовище відтворення, будь то монітор, принтер або проекція слайда, також є нелінійними.
Для того, щоб лінеаризувати зображення, що видається на виході (тобто привести його до лінійного, нормального для сприйняття людини, виду), необхідно внести в картинку деякі попередні викривлення. Для монітора, ці попередні викривлення називаються гамма-корекцією.
А тепер давайте подивимося на ланцюжок гамма-перетворень, які виникають на шляху візуалізації Raw-файлу:
Відповідно, якщо ми хочемо подивитися на те, як виглядає Raw-файл, ми повинні надати йому гаму 1.0 (лінійну) на етапі Raw-конвертації і не робити ніякого балансу білого (не вводити коефіцієнти масштабування каналів). Зробити таку конвертацію можна, наприклад, за допомогою бібліотеки LibRaw команди dcraw_emu з наступними параметрами (для файлів Canon):
dcraw_emu -r 1 1 1 1 -o 0 -h -6 -g 1 1 -T
Ці ключі означають:
-R 1 1 1 1 = відключити баланс білого (встановити всі чотири поканальних коефіцієнти множення рівними 1) -O 0 (мінус маленьке «о», пробіл і нуль) = без вихідного колірного профілю -H = виводити зображення в половинному розмірі (для того, щоб не задіяти в експерименті алгоритми дебайерізаціі) -6 = Видавати результат в 16-бітному вигляді -G 1 січня = гамма 1.0 (початкова лінійна частина і інвертована ступінь рівні 1) -T = виводити TIFF
Так як ми маємо намір ще не призначати колірний профіль, при відкритті файлу в фотошопі (у разі грамотно настроєної Color Policy) отримаємо на екран повідомлення, на яке ми поки відповімо «Live as is (don't color manage)», що означає «залишити як є (не управляти кольором) »:
Для початкового нормально експонованого файлу на екрані ми отримаємо приблизно таку картинку:
Насправді ця картинка ні про що поки не говорить, тому що ми не можемо інтерпретувати значення її RGB-координат. Тепер картинці необхідно присвоїти якийсь колірний профіль, який повинен бути обов'язково з гамою 1.0, так як ми хочемо побачити те, що спочатку закладено в Raw-файлі, а нам достеменно відомо, що камера реєструє світло практично лінійно (з точністю до фізичних ефектів істотно меншого порядку). До того ж ми і виявляли цей Raw-файл лінійно. В ідеалі це має бути спеціально побудований профіль для конкретної камери, але для простоти експерименту можна привласнити профіль sRGB з гамою 1.0. У цьому випадку ми побачимо не зовсім те, що зареєструвала камера, але досить близько до того. А з точки зору яркостного розподілу, саме те, що закладено в Raw-файлі.
Щоб призначити профіль, виконаємо в Фотошопі команду Assign Profile і виберемо заздалегідь підготовлений профіль sRGB з гамою 1.0.
Ось що в результаті вийде. Це зображення з деякою погрішністю по перенесенню кольорів (не особливо важливою в даному випадку) можна вважати саме тим, яке зареєструвала наша камера у вигляді Raw-файлу:
Як бачите, по яскравості картинка цілком відповідає нашому сприйняттю. Тільки зелена, що загалом-то зрозуміло, бо зелений канал у Raw-файлі завжди найсильніший, а інші канали щодо нього не масштабовані. Можна спробувати чисто заради інтересу їх масштабувати, тобто зробити всі вищеописані операції, але при конвертації використовувати команду з установкою балансу білого:
Dcraw_emu-w-o 0-h -6-g 1 1-T
На відміну від попередньої конвертації в цьому випадку ми використовуємо баланс білого, заміряний автоматикою камери. Тоді картинка буде такою:
Цілком людська картинка, погодьтеся. Навіть при тому, що ми практично від стелі привласнили колірний профіль sRGB, а не профіль камери. Якщо б у нас був під рукою профіль камери, кольору вийшли б більш точними відповідно з передачею кольору камери.
Найцікавіше, що схожу картинку (з точністю до колірного пробразованія) ми отримаємо, якщо виставимо всі параметри в нуль (включаючи тональну криву) при конвертації в Adobe Camera Raw або Lightroom. Хоча при цьому відбувається присвоєння зображенню гами, відмінною від 1.0. Здавалося б, парадокс? Насправді зовсім немає. Просто CMS (система управління кольором операційної системи) при виведенні картинки на екран погоджує значення привласнюється гами і гамма-корекції, необхідної для компенсації нелінійності монітора. Таким чином, Raw-файл, конвертований з будь-якою гамою, буде виглядати однаково в межах помилок CMS операційної системи.